Potencjał radia

POWSZECHNE

Każdego dnia 72% Polaków, czyli ponad 21 mln osób, włącza radio i słucha go przez 4,5 godziny. W tygodniu aż 92% Polaków słucha radia. Konsumenci słuchają radia regularnie, spędzają z nim większą część dnia oraz są lojalni wobec swoich ulubionych rozgłośni.

BLISKIE

Radio jest bliskie słuchaczowi – to medium pierwszego kontaktu. Budzimy się z radiem, potem słuchamy go w trakcie dnia, także wtedy, gdy nie konsumujemy innych mediów (w czasie ich niskiej aktywności).

WSZECHOBECNE

Radia słuchamy podczas porannej krzątaniny, w pracy, w samochodzie, w autobusie, tramwaju, w sklepie, podczas surfowania w internecie.

NOWOCZESNE

Współczesne radio to interaktywna, multimedialna platforma dostarczająca coraz bogatszych treści. Dostępne jest analogowo i cyfrowo, a także na platformach satelitarnych, w internecie oraz aplikacjach mobilnych.

MOBILNE

Atutem radia jest możliwość słuchania podczas przemieszczania się. Radio króluje w samochodach, jest słuchane przez telefony komórkowe i smartfony oraz odtwarzacze mp3/4. Radio pozwala docierać do potencjalnych klientów prawie w każdym miejscu i czasie.

Skuteczność reklamy radiowej

WSPIERA SPRZEDAŻ

Radio doskonale wspiera sprzedaż. Ułatwia szybkie przekazanie potencjalnym klientom informacji o ofercie, a także promocjach, obniżkach, wyprzedażach.

POPRZEDZA ZAKUP

Reklama radiowa działa - radio to często ostatnie medium z jakim mamy kontakt tuż przed dokonaniem zakupów.

POMAGA BUDOWAĆ MARKĘ

Radio pomaga budować znajomość i wizerunek marki. Efekty wsparcia reklamą radiową działają długoterminowo.

TRUDNOŚĆ UNIKANIA REKLAM

Radio jest medium odpornym na unikanie reklam (zapping). Równocześnie reklama radiowa jest postrzegana jako mało irytująca w porównaniu z reklamami w innych mediach.

Nasze kompetencje - Twoje korzyści

TWOJE KORZYŚCI

Reklama radiowa trafi do potencjalnych klientów z Twojego miasta lub regionu, wzmocni Twoją markę, zaktywizuje sprzedaż i podniesie lojalność klientów.

PROFESJONALNE WSPARCIE

Nasi doradcy podpowiedzą skuteczne rozwiązania. Pomogą krok po kroku zaplanować kampanię i ustalić odpowiedną częstotliwość emisji reklam.

SZYBKOŚĆ, PRECYZJA i ELASTYCZNOŚĆ

Elastyczne podejście do Klienta. Przejrzystość i łatwość (prze)planowania kampanii. Przygotowanie spotów reklamowych i zlecenie kampanii radiowej to najwyżej kilka dni.

PALETA DZIAŁAŃ

Szerokie spektrum działań marketingowych – oferujemy tradycyjne kampanie spotowe, sponsoringi, konkursy oraz eventy i akcje specjalne.

KONKURENCYJNE CENY

Niewielkie koszty nagrania spotu i jego emisji, atrakcyjne warunki handlowe. Możliwość uzyskania znakomitych parametrów kampanii przy relatywnie niskich cenach – reklama radiowa to jeden z najefektywniejszych kosztowo nośników przekazu reklamowego.

Siła RMF MAXX

SILNA MARKA

RMF MAXX i Radio GRA są częścią Grupy RMF - lidera rynku radiowego w Polsce. RMF to jedna z najsilniejszych marek w Polsce. Wizerunek Grupy RMF może wspierać Twoją markę.

SIŁA SŁUCHACZY

Liczne grono wiernych słuchaczy poświęca nam średnio kilka godzin dziennie – to duże prawdopodobieństwo dotarcia do Twoich potencjalnych klientów.

ATRAKCYJNI SŁUCHACZE

Nasi słuchacze to aktywni konsumenci - stację częściej wybierają osoby pracujące, z większymi dochodami, chętniej dokonujący zakupów i tzw. zakupowi optymiści.